Commercieel Specialist

Commercieel Specialist

Jan Linders Servicekantoor Nieuw-Bergen

Albert Heijn Jan Linders: méér dan boodschappen doen

Met trots runnen wij 55 moderne Albert Heijn-winkels in het zuidoosten van het land, waar elke dag 5000 bevlogen collega’s klaarstaan om de harten van onze klanten sneller te laten kloppen. Wij geloven dat persoonlijk contact, aandacht voor de klant en lokale betrokkenheid het verschil maken. Bij ons gaat het om méér dan boodschappen doen. Als familiebedrijf investeren wij in onze collega’s, de lokale gemeenschap, de relatie met onze klanten en de generaties die nog komen. Wij willen de supermarkt zijn waar iedereen zich welkom voelt en we elkaar kennen, van klanten tot collega’s.

Op ons Servicekantoor liggen volop uitdagingen te wachten op collega’s die energie krijgen van het bouwen aan de toekomst van ons familiebedrijf. 

Jouw rol

Als Commercieel Specialist bij AH Jan Linders krijg je een dynamische en veelzijdige rol waarin je een belangrijke bijdrage levert aan onze unieke propositie: het sterke fundament van Albert Heijn aangevuld met het beste van Jan Linders.  Wat deze functie zo leuk maakt? Je beweegt je op verschillende assen: marketing, assortiment en de winkelvloer. Dit betekent dat je niet alleen strategisch meedenkt, maar ook met beide benen in de praktijk staat. Bovendien krijg je veel ruimte voor eigen initiatief en creatieve ideeën om onze winkels te laten groeien met als doel om 55 voorkeurswinkels te creëren

Als Commercieel Specialist bij AH Jan Linders ben je verantwoordelijk voor:

Marketing: Zorg jij ervoor dat we lokaal het verschil maken? Naast de landelijke campagnes van Albert Heijn zet jij je in voor onze eigen marketingkansen. Jij bedenkt en organiseert lokale initiatieven en zorgt ervoor dat we relevant blijven voor onze klanten. Denk hierbij aan:

  • Het samen opstellen van een jaarkalender met de momenten die ertoe doen voor onze klant.
  • Het opzetten van lokale campagnes zoals bijvoorbeeld Carnaval, Moederdag en het voorjaar.
  • Het versterken van ons Jan Linders Fonds.
  • Het ontwikkelen van een sociale mediastrategie die aansluit bij onze regionale focus.
  • Het aangaan van samenwerkingen met lokale bedrijven en verenigingen die bijdragen aan onze positionering.

Assortiment: Jij zorgt ervoor dat ons aanbod aansluit bij de wensen van onze klanten en de identiteit van AH Jan Linders. In samenwerking met Albert Heijn en leveranciers werk je aan:

  • Het door ontwikkelen van ons onderscheidende assortiment, zoals speciaalbieren, vlaaien en andere regionale specialiteiten van ons eigen merk Onze Trots.
  • Het optimaliseren de prijsstrategie en promotieacties.
  • Het implementeren van het juiste assortiment op de juiste plek, rekening houdend met lokale voorkeuren.

De winkelvloer: Jij ondersteunt onze winkels en regio’s bij het realiseren van de beste klantervaring en commerciële prestaties. Je denkt mee over:

  • Het analyseren en verbeteren van winkelprestaties: waar liggen kansen en hoe kunnen we deze benutten?
  • Het ondersteunen van winkels met lokale campagnes en winkelindelingen.
  • Het opzetten van samenwerkingen met leveranciers en bekende A-merken om klanten te verrassen en de omzet te maximaliseren.
  • Het ondersteunen van onze collega’s op de winkelvloer die met hun passie voor service het commerciële verschil maken.

De ideale kandidaat

Deze rol is perfect voor iemand die energie krijgt van afwisseling, verantwoordelijkheid en ondernemerschap. Je bent niet alleen een strateeg, maar ook een doener: je vertaalt plannen naar acties en ziet direct resultaat van jouw inspanningen. Je werkt niet alleen nauw samen met collega’s binnen het commercieel team maar ook met de collega’s van operatie of andere afdelingen van ons servicekantoor. Samen spannen we ons in om ons familiebedrijf verder te laten groeien en onze unieke identiteit te behouden.

Wie ben jij?

  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Hbo- of wo-opleiding in de richting van Marketing, Communicatie of Bedrijfskunde;
  • 3-5 jaar relevante werkervaring en adequate kennis op het gebied van marketing, communicatie en/of assortimentsmanagement;
  • Analytisch, proactief en het denken in kansen, dat ben jij!
  • Kenmerken als communicatief, creatief, ondernemend en out-of-the-box denken horen bij jou als persoon.
  • Neem je daarnaast relevante kennis van de winkelvloer mee dan kunnen we zomaar een match zijn.

Wij bieden 

  • Marktconform salaris;
  • Laptop en telefoonregeling;
  • 10%- korting op jouw boodschappen bij AH Jan Linders;
  • Persoonlijk ontwikkelbudget;
  • 24 vakantiedagen en 4 inspiratiedagen op basis van een fulltimecontract;
  • Flexibele werktijden en mogelijkheden tot thuiswerken.

Klaar om mee te bouwen aan de toekomst van AH Jan Linders?

 Solliciteer nu en ontdek hoe jij jouw commerciële talenten bij ons kunt inzetten!

Heb je nog vragen? Femke Hendrix is telefonisch bereikbaar via 06-51583814 en per mail via f[email protected]

 

Contactgegevens

 

Bestanden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.