Supermarktmanager

Supermarktmanager

Diverse Locaties

AH Jan Linders: méér dan boodschappen doen

Met trots runnen wij 55 moderne Albert Heijn-winkels in het zuidoosten van het land, waar elke dag 5000 bevlogen collega’s klaarstaan om de harten van onze klanten te winnen. Wij geloven dat persoonlijk contact, aandacht voor de klant en lokale betrokkenheid het verschil maken. Bij ons gaat het om méér dan boodschappen doen. Als familiebedrijf investeren wij in onze collega’s, de lokale gemeenschap, de relatie met onze klanten en de generaties die nog komen. Wij willen de supermarkt zijn waar iedereen zich welkom voelt en we elkaar kennen, van klanten tot collega’s.

Wat staat je te wachten? 

Als Supermarktmanager bij Albert Heijn Jan Linders ben jij de één van de drijfveren in een winkel waar iedereen telt, van klanten tot collega's. Hier draait het niet alleen om boodschappen doen, maar om ervaringen creëren die blijven hangen. 

Jouw rol? Niet zomaar een manager, maar een coach die zijn team motiveert om het beste uit zichzelf te halen en die weet als geen ander dat iedereen telt. Met jouw begeleiding en coaching heb jij het doel om klantgerichtheid en kwaliteit naar een hoger niveau te tillen. Je bent gastheer/-vrouw voor je klanten en eindverantwoordelijk voor een moderne en dynamische supermarkt met een centrale rol in de buurt. Met je winkelmanagement (bestaande uit een Teammanager en shiftleiders) en gemiddeld 100 medewerkers ben je verantwoordelijk voor het waarmaken van de klantverwachtingen en behaalde bedrijfsresultaten. Je zorgt ervoor dat jouw winkel optimaal presteert, zodat medewerkers met plezier in jouw winkel werken en klanten graag blijven terugkomen. 

In een operationele hands-on rol, waarin je denken, durven en doen combineert, weet je door jouw vakkennis, ondernemersgeest en hulpvaardigheid, de klanten aan je winkel te binden en commercieel succes te verwerven. Je bereikt deze resultaten door processen efficiënt uit te voeren, aantrekkelijke producten (in een aantrekkelijke presentatie) te verkopen en verbeter-ideeën te ontwikkelen en uit te voeren. Je maakt verbinding met klanten, medewerkers en buren. Zo draag jij iedere dag bij aan de momenten die er toe doen.

Jij krijgt:

  • Een enthousiast team om te coachen in een moderne Albert Heijn Jan Linders winkel;
  • Een goed marktconform salaris, dat vierwekelijks wordt uitbetaald;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen en 156 ADV uren (op basis van een 40-urige werkweek);
  • 10% korting op je boodschappen;
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget;
  • Een aantrekkelijke bonusregeling en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden!

Wij krijgen:

  • Een ervaren manager met een ontembare passie voor retail;
  • Iemand met een HBO diploma op zak;
  • Iemand die niet alleen ondernemend is, maar ook een meester in gastheerschap;
  • Een echte coach die weet hoe je mensen naar een hoger niveau begeleidt;
  • Een professional die complexe winkelprocessen begrijpt en deze kan implementeren;
  • Een teamspeler met visie op korte en lange termijn vanuit een gedegen analyse, die autonoom en authentiek een team weet te enthousiasmeren.

Heb jij een winkelwagen vol met ambitie en ben jij degene die we zoeken?

Stuur ons je motivatie en CV via onderstaand formulier en wellicht tot snel!

Heb je nog vragen? Mail [email protected] 

 

Contactgegevens

 

Bestanden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.